Biuro prasowe

Informacje prasowe

2021-03-22
Warbud nagrodzony za jakość usług

Kapituła Programu Najwyższa Jakość Quality International 2021 wysoko oceniła Zintegrowany System Zarządzania Warbudu i nagrodziła działania związane z wdrażaniem i promowaniem idei jakości w naszych usługach. W tegorocznej, 15. już edycji Programu przyznano nam tytuł Laureata oraz Złote Godło w kategorii QI ORDER oraz wyróżnienie specjalne Złota Perła QI. Jesteśmy w gronie tych podmiotów, które reprezentują najwyższe standardy, gwarantujące Klientom otrzymanie usługi na najwyższym poziomie.
- Jest to już 6. nagroda przyznana naszej firmie za wysokie standardy jakości. To ogromne wyróżnienie i docenienie naszej 21-letniej pracy nad jakością oferowanych usług oraz standardami zarządzania. Jako nasze atuty wymieniłbym trzy czynniki: nieustające wsparcie Zarządu w obszarze doskonalenia systemów funkcjonujących w naszej firmie, wysoko wykwalifikowani specjaliści zajmujący się tymi systemami oraz zrozumienie wagi wdrożonych rozwiązań przez wszystkich pracowników w Warbudzie – dodał Witold Lipka-Auguścik, Pełnomocnik Prezesa Zarządu ds. ZSZ.
Program Najwyższa Jakość QI jest skierowany do firm i instytucji działających na terytorium Polski, które wyróżniają się czytelną polityką jakości. Patronat sprawują: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Katedra Zarządzania Procesowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Polski Komitet Normalizacyjny.

Serwis internetowy www.warbud.pl wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia i ułatwienia Ci korzystania z jego zasobów. W ustawieniach przeglądarki można w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące cookies.s Korzystając z serwisu wyrażasz jednocześnie zgodę na wykorzystanie plików cookies. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci Twojego urządzenia końcowego. Szczegółowe informacje o celu używania i zmianie ustawień cookies w przeglądarce znajdziesz w zakładce Polityka prywatności.
nie pokazuj więcej tego powiadomienia