W ramach kontraktu wykonamy:
- obiekt WD-10 - wiadukt drogowy realizowany dwuetapowo - 2 niezależne ustroje o schemacie 2 przęsłowej ciągłej płyty żelbetowej
- obiekt WD-11 - wiadukt drogowy realizowany jako ustrój o schemacie 1 przęsłowej płyty żelbetowej
- obiekt WD-15 - wiadukt drogowy realizowany jako 3 niezależne ustroje: północny, środkowy i południowy
- obiekt WD-16 - wiadukt drogowy realizowany dwuetapowo z utrzymaniem ruchu na Wisłostradzie (część wschodnia i zachodnia)
- obiekt WD-17 - wiadukt drogowy nad linią tramwajową. Rama żelbetowa prowadzona w łuku o promieniu R= 650m składać się będzie z segmentów o dł. ok. 10 m
- obiekt WD-18 - wiadukt drogowo-tramwajowy w ciągu Trasy Mostu Północnego nad ul. Farysa, rama żelbetowa dwuprzegubowa z segmentów o dł. ok. 10 m.