Jakość = sukces
Uważamy, że sukces rynkowy uzależniony jest przede wszystkim od jakości realizacji wymagań i potrzeb naszych Klientów. Wychodząc z takiego założenia, staramy się oferować usługi najwyższej jakości, zgodne z bezpieczeństwem pracy i ochroną środowiska.
Kluczowym elementem, gwarantującym najwyższą jakość produktów i usług, jest bogata wiedza o potrzebach naszych Klientów. Dzięki temu możemy utrzymać bliski kontakt z Klientem podczas, w trakcie i po zakończeniu realizacji inwestycji oraz zapewnić właściwe zrozumienie jego oczekiwań i elastyczne podejście do jego zmieniających się potrzeb. Potwierdzeniem wysokiej jakości naszych usług są nie tylko zrealizowane przez nas projekty, ale też liczne nagrody i wyróżnienia, jakie otrzymaliśmy.
Warbud SA realizuje Politykę Zintegrowanego Zarządzania w oparciu o wdrożone Systemy Zarządzania, zgodne z wymaganiami norm PN-EN ISO 9001:2015 (jakość), PN-EN ISO 14001:2015 (środowisko) i PN-N 45001:2018 (bezpieczeństwo i higiena pracy) oraz wymogami AQAP 2110:2016.
Umiejętności pracownika + sprawdzone procedury = efektywne działanie
Budując markę Warbud SA rzetelnie wdrażamy w życie globalną wizję polityki jakości całej Grupy VINCI, uwzględniając: